Manual de branding

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.

3844lei

Detalii produs

Traducatori: Ovidiu Miron
Limba: Romana
Data publicării: 2009
Editia: I
Links:

Site oficial

Nr Pag: 112
Țara de origine: SUA
Limba Original: Engleza
Titlu Original: The Brand Handbook
ISBN: 9789731984001
Categorii: Perspective

Despre autor

Wally Olins

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.

Recenzii pentru „Manual de branding”

Nu există recenzii pentru acest produs.

Adaugă o recenzie

 

Nume *