Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.
Manual de branding
Wally Olins
Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.
3844lei
Detalii produs
Limba: | Romana |
---|---|
Data publicării: | 2009 |
Links: | |
Nr Pag: | 112 |
Traducatori: | Ovidiu Miron |
Țara de origine: | SUA |
Limba Original: | Engleza |
Titlu Original: | The Brand Handbook |
Editia: | I |
ISBN: | 9789731984001 |
Categorii: | Perspective |
Recenzii pentru „Manual de branding”